نمیدونم چی شد که یاد یه سری آدم افتادم که همیشه دم از ایران و کشور و وطن و احساسات ناسیونالیستی و... میزنند، آخر هر مکالمه ای هم یه تریپ "وطنم ای شکوه پا برجا..." رو دوره میکنند! فضای مجازی رو هم جرواجر میکنن انقدر که پست وطن پرستی میذارن! از اخبار لحظه به لحظه کورش گرفته!! تاااا داستان اسید پاشی و مرتضی پاشایی و چی و چی و چی! نهایت وطن پرستیشونم گذاشتن پرچم ایران رو پروفایل شبکه های اجتماعی و پشت لباس زیر و سایر مکانهای حقیقی و مجازیه، تازه اگر بذارند. تمام زبون درازیاشونم واسه موقعیه که کسی بیاد خدایی نکرده، زبونم لال!! حرفی از اسلام بزنه!! اونجاس که یهو رگ آریاییشون میزنه بیرون و سینه چاک وطن میشن!! اما حد وطن پرستیشون فقط در همین حده!! تو میدون عمل که برسن همه چی یادشون میره و دیگه اونجا فقط به خودشون فکر میکنن!

حالا این روضه ها واسه چی بود؟!...یک کلام..."جنس ایرانی"
بعد مدتها رفتم یه گوشی خوب خریدم... ایرانی خریدم و واقعا دارم حال میکنم با کار خودم. با اینکه از یه شرکت ایرانی خریدم، با اینکه حمایت از تولید داخل کردم، با اینکه از جوان ایرانی حمایت کردم، با اینکه از اقتصاد کشورم حمایت کردم، با اینکه طبق گفته رهبرم جهاد کردم... من لذت بردم که جنس ایرانی خریدم... وقتی خریدم به یاد کسایی افتادم که از همه بیشتر واسم پست وطن پرستی میفرستن اما جالبه که حتی حاضر نیستن دسته بیل شونو ایرانی بخرن!! واقعا خنده ام گرفت! چطور کسی میتونه ادعای ایرانی بودن بکنه و بره جنس خارجی بخره! اونوقت جوونای این مملکت که ما باشیم بیکار بمونیم به خاطر خوابیدن تولید داخل. تازه انصافا من تو چیز حساسی رفتم ایرانی خریدم، "موبایل"!! اینو دیگه خیلیا حاضر نیستن برن بخرن!! اینجاها که میرسه ایرانی اخه، تخه، چخه!!!! ولی موقع کوروش و تاریخ و آثار باستانی که میشه چنان سینه کفتری میکنن که پیرهن از سه جا جر میخوره!!! یکی نیست بگه بابا!! اونا تاریخشونو ساختن و ما هم باید تاریخمونو بسازیم! تا کی میخوایم با تاریخ گذشتگانمون زندگی کنیم در حالی که هیچ کاری براش نکردیم؟!


تولید ملی-حقوق کارگر ایرانی


پ.ن:اول اینکه بچه حزب اللهی ها؟ مذهبی ها؟ غیر مذهبی ها؟ اقلیت ها؟ بی دین ها؟ با همتونم... بیاید کشورمونو بسازیم که در آینده از تاریخ سازیمون بگن نه از بی بخاریمون!! بیاید اقتصاد کشورمون رو رشد بدیم... بیاید جنس ایرانی بخریم.
دوم...خواهرم حجابتو رعایت کن!!